Любимите ми ароматни свещи от Scentique Candles! ✨

Обожавам ароматните свещи, а вие? Много обичам в дома ми да се носи приятно ухание. Когато съм у дома ми е изключителено уютно, особено когато си запаля свещ и се насладя на великолепния ѝ аромат. От доста време си търсех хубави свещи, но все не попадах на подходящата. 


Много се радвам, че Scentique Candles  ми изпратиха два продукта, които да тествам. Останах много впечатлена и очарована от невероятните аромати. Брандът е изключително професионален във всички отношения. Ароматните им свещи се превърнаха в абсолютните ми фаворити. Scentique Candles използват натурален соев восък, дървени фитили и етерични масла. За мен те произвеждат най-добрата линия от аромати за дома. 


Това е първата колекция от ароматни свещи Scentique, които предлагат 5 завладяващи аромата: Indulgent Vanilla, Patchouli Leaf & Oud, Fleurs Blanches, Sweet Mango & Honeydew, Delicious Cupcake. Ще ви признаяче доста време ми отне да си избера. Но след дълго колебание реших, че моите аромати са Indulgent Vanilla и Delicious Cupcake. Аз избрах най-сладките вкусове (Irresistibly delicious). 😍


Нямах никакво търпение да пристигнат. Беше ми много любопитно какъв точно ще е ароматът им. Ии така започвам с Indulgent Vanilla. Ароматът е композиран на основата на познатата ни ванилия, но с лек ориенталски акцент. Именно ароматът е една от тези фини щрихи, които имат способноста да трансформират всеки дом. 


Продължавам с Delicious Cupcake. Най-вскусният аромат, който не оставя никого безразличен. Мек, кадифен и изящен. Може би Delicious Cupcakе, се превърна във фаворита ми. Уханието е неповторимо. Не съм срещала такова до сега. 


 Много се впечатлих когато рабрах, че всяка свещ е ръчно изработена със 100% натурален соев восък и терапевтични етерични масла. Продължителността на горене е 30 часа. Количество - 200гр, цената е 18,00лв. 


Искам да отбележа, че независимо дали продуктът ми е бил изпратен или е закупен с лични средства мнението ми е базирано изцяло на опита ми с него. Искам да благодаря на Scentique Candles за чудесната възможност за колаборация. Ако продуктите са ви харесали можете да се свържете с тях на www.e-scentique.com. Надявам се, че блогът ми ви е харесал и ви е бил интересен! Доскоро!

Коментари

Популярни публикации от този блог

Къде да отседнете когато отидете до Седемте рилски езера?

Получих продукти от FOREVER? 😮💚✅

Отново в Созопол! ☀️