Получих продукти от FOREVER? 😮💚✅

Здравейте и добре дошли в моя блог! Поствам първата ми публикация за 2021г. Време бешее! С голямо нетърпение сядам пред компютъра …И започвам да творя. А какво следва сега? Време е да влезем в ритъм, както за нови постове, така и за енергични и усмихнати ползотворни дни. Нека премина към темата на днешния пост, това са продуктите на Форевър.


Филип Филев, който е част от Форевър сe свърза с мен и ми изпрати техни продукти, които да тествам. А в днешния пост ще ви споделя повече за тях. На първо място какво има в кутията? Какво е мнението ми за продуктите? Как се чувствам след употребата им? Какъв ефект имат? Къде можете да ги намерите? И дали имам фаворит?



Мисля да започна с продукта без, който вече не мога. А именно това е шампоанът на марката – Форевър - ALOE - JOJOBA SHAMPOO.  Всяка дама мечтае за перфектната гъста, дълга и здрава коса. Шампоанът нежно успокоява скалпа, хидратира и заздравява косата с комбинация от алое вера и масло от зърна на жожоба. Подходящ е за всеки тип коса и подчертава естествения цвят и блясък на косъма. 



Моето наблюдение от продукта е, че чрез аромата си ме води до прекрасно, релаксиращо, отпускащо и нежно чувство. Освен това за месец употреба, косата ми се заздрави и порасна изключително бързо. Около 6-7см само за месец. Определено останах очарована от продукта, препоръчвам го! По-нестандартен, но и изключително свеж и неповторим ALOE - JOJOBA SHAMPOO.



Следващите продукти, които също ми допаднаха са Forever Daily и Forever Active Pro-B Πpoбиoтицитe в aптeĸaтa ca дeceтĸи. Hяĸoи oт тяx eдвa-eдвa oтбивaт нoмepa, cъдъpжaйĸи лaĸтoбaцили, бeз ocoбeнo внимaниe въpxy ĸoличecтвoтo и фopмyлиpoвĸaтa. Koгaтo гoвopим зa пpoбиoтиĸ c цeл дoбpo xpaнocмилaнe, аз персонално избирам хранителната добавка на Форевър. Качеството на продукта е от висок клас, съвременната формула на Форевър доставя 8 милиарда полезни бактерии. 



След употребата на капсулите - Forever Active Pro-B, усещам как имунитетът ми става по-силен, чувството на организма е благоприятно и енергично.

Независимо дали целта ви е да подкрепите здравето на храносмилателната си система или да подобрите усвояването на хранителни вещества и функцията на имунитета, добавете Форевър актив про-Б към дневния си режим. Опаковката съдържа 30 капсули/ 340 mg. Препоръчвам ви продукта с две ръце. 



Преминавам към Forever Daily. Всекидневната хранителна добавка на Форевър е идеално балансирана комбинация от 55 нутриента, сред които незаменими витамини и минерали. След консумацията на добавката имунитетът се заздравява, денят ми е по-ползотворен, енергичен и свеж. Близо след седмица се усеща благоприятната промяна в организма. Опаковката съдържа 60 таблетки по 686 mg. 



Следва още една интересна хранителна добавка, а това е ARGI+. 

Консумацията на ARGI + осигурява синергични витамини, които зареждат тялото ни с жизненост само с една доза на ден. Продължителният прием ни води до подобряване на цялото ни здравословно състояние. Чувството за отпадналост и умора изчезва. Ако трябва да опиша личното ми мнение за продукта, в рамките на няколко думи, то ще е - Бодри, Енергични, Весели, Силни и Заредени. 



И завършвам с Aloe Berry Nectar. Вкусен и богат на витамин С, алое бери нектарът е напитка, която ще ви грабне. Допринася за нормалната функция на имунната система и намалява чувството за отпадналост. 



И така завършвам поста с благодарности към Филип Филев, който ми изпрати продукти за тест на малката Форевър. Най-впечатлена останах от шампоана и пробиотиците. Всеки един продукт на марката е с изключително добре подбрано съдържание, високо качество и резултат - към по-здрав имунитет, по-енергичен организъм и определено забравих за умората и отпадналото чувство. Къде да намерите продуктите? Ако желаете можете да се свържете с Филип Филев или в сайта на Форевър: 

http://www.flp.bg/ Надявам се, че блогът ми ви е харесал и ви е бил полезен. Очаквайте скоро още нови публикации. Доскоро! 😊









Коментари

Популярни публикации от този блог

Къде да отседнете когато отидете до Седемте рилски езера?

Отново в Созопол! ☀️