Отново в Созопол! ☀️

 Здравейте и добре дошли в моя блог. Настъпи и есента, ноо аз все още съм на лятна вълна и искам да ви разкажа малко повече за Созопол. Къде можете да отидете, какво да посетите и какво да опитате. Ии така нека да започваме.


Вече две години подред сме в Созопол. Наистина ми стана фаворит. Тази година посетихме повече места. Отидохме до плажовете: ,,Хармани”, ,,Златната рибка” и ,,Дюни”. Всички бяха много приятни, но най-много ми хареса Златната рибка, защото точно там се оказа и Kite Bar. 


Преди да отида на море в Созопол знаех, че има Kite Bar, но не знаех къде точно се намира. И съвсем случайно попаднахме там. Не съм и предполагала, че в България има Wings Wall. Ако и вие искате да си направите подобни снимки пускате локацията и сте там. 


И на второ място се нареждат ,,Дюните”. Не съм очаквала, че ще е толкова красиво. Водата е кристално чиста и спокойна. Мястото е перфектно за фламинго или донът. ☀️


Предполагам, че повечето от вас знаят, че в Созопол има Стар и Нов град. В  Новия град има многоо вкусни палачинки и гофрети. Освен това предлагат и изобилие от морски дарове. Докато в Стария град има повече сладкарници, ресторанти, магазини за дрехи и сувенири.


Разхождайки се из Стария град попаднах и на Mason’s. Един изключително луксозен магазин, който можете да намерите в Paradise Center Sofia. 


Съвсем случайно попаднах и на Fondente /намира се в Стария град/, където предлагат ,,черен сладолед”. Една от съставките на сладоледа е активен въглен, който се използва за избелване на зъби. Освен това съдържа и кокос, само това се усеща при консумация. На мен сладоледът ми хареса страшно много! Въпреки, че оцвети устата ми за известно време. 😂


Надявам се, че блогът ми ви е харесал и ви е бил интересен. Пожелавам ви една слънчева неделя. Доскоро! 💋


Коментари

  1. Здравейте,макар и след 1година попаднах на Вашия коментар за "черен сладалед" от кокос,но що за Фонденте коментирате ???Не разбирам.

    ОтговорИзтриване

Публикуване на коментар

Популярни публикации от този блог

Къде да отседнете когато отидете до Седемте рилски езера?

Получих продукти от FOREVER? 😮💚✅