Грижа за кожата с BS Cosmetics❣️🍁

Здравейте и добре дошли в моя блог. Не мога да повярвам, че колаборациите с брандовете продължават.Днес съм тук, за да ви споделя за колаборацията ми с BS Cosmetics. Продуктите, които ми изпратиха бяха по мой избор. Аз си избрах три продукта, за които ще разберете след малко❣️


Този път кадрите станаха много тематични и красиви. Освен това, цветовете на кремчетата бяха перфекти за този сезон. 😍 И така нека да започваме, искам да ви разкажа малко по-подробно за тези великолепни кремчета. 


Първият крем, който си избрах е за лице и съдържа прополис. При употреба на продукта, кожата се хидратира, омекотява и подхранва. Останах много доволна и очарована от BS Cosmetics. Препоръчвам
Цена: 20,40лв


Продължавам с крема за тяло, съдържащ орехово масло и конкрети от невен и жълт кантарион. Съставките спомагат за еластичността на кожата и нейната стегнатост. Препоръчвам
Цена: 18,00лв


И накрая, но не и на последно място е кремът с масло от нар. 😍 Комбинацията от масло от авокадо, Витамин Е и масло от нар спомага за хидратиране на кожата на лицето. Кремът подхранва кожата на лицето и придава свежест. Наистина след употребата на този крем, лицето става по-свежо и хидратирано. Препоръчвам


Искам да отбележа, че независимо дали продуктът ми е бил изпратен или е закупен с лични средства мнението ми е базирано изцяло на опита ми с него. Искам да благодаря на BS Cosmetics за чудесната възможност за колаборация. Ако продуктите са ви харесали можете да се свържете с тях. Надявам се, че блогът ми ви е харесал и ви е бил интересен! Доскоро! 
Инстаграм: bscosmetics.ltd 
Фейсбук: BS Cosmetics



Коментари

Популярни публикации от този блог

Къде да отседнете когато отидете до Седемте рилски езера?

Получих продукти от FOREVER? 😮💚✅

Отново в Созопол! ☀️