Залцбург и Любляна, незабравимо преживяване!

Здравейте и добре дошли в моя блог! Настъпи момента и на полседните дестинации, а именно Залцбург и Любляна. Залцбург, познат още като градът на Моцарт. А Любляна кокенто и уютно градче, изпълнено с много приветливи и мили хора. 


Ще ви призная, че посещавам Залцбург вече за втори път. Сега още повече ми хареса и си припомних, това което бях забравила.😍


 В Залцбург посетихме замъкът Мирабел, който много многоо ми хареса. Въпреки, че го посещавам за втори път вълнението у мен си съществува непрестанно. Замъкът отново ме очарова. Градините бяха вълшебни, напомняха ми на тези в Бъкимгам.


Атмосферата в Залцбург бе много приятна. Бих казала, че е уютно градче. След замъка Мирабел и незабравимите градини минахме по моста на влюбените и се озовахме в центъра на града. Направихме обиколка на красивите им площади.


Както споменах Залцбург се свързва с гениалния музикант Моцарт. Така, чее когато посетите този град не се учудвайте ако видите в магазините да има бонбони на чиито опаковки да бъде изобразен Моцарт или музикални кутии с негови симфонии.


На следващия ден се озовахме в Любляна. Градчето не е толкова натоварено, забързано и напрегнато, а напротив всичко е много спокойно и привлекателно. Имахме нужда от нещо подобно. След забързания график в Лондон, имахме нужда от по-разтоварващи дестинации. 


Ии така се озовахме в Любляна. Ако не се лъжа бяхме там в неделя, когато имат неделен пазар. На този пазар продаваха плодове - ягоди, череши, малини, капини и екзотични стоки. Аз заложих на черешите, защото ги обожавам и изглеждаха доста апетитно.    
Ще ви призная, че от българските плодове и зеленчуци по-вкусни няма! 😉 Останах малко разочарована, но пък компенсирах със сладолед. 😋


Какво да видите в Любляна? Хмм..архитектурните им сгради са много красиви и семпли. Ние се разхождахме из центъра, защото това беше 11-тия ден от нашето пътешествие и нямахме достатъчно енергия за по-дълги разходки. Ноо и центъра е достатъчен, за да се потопите в словенската столица. 


Ако имам възможност бих посетила Залцбург и за трети път, няма да ми омръзне! Така, чее и този град отбележете в списъка с пътувания. 💕
Надявам се, че блогът ми ви е харесал и ви е бил интересен. Доскоро! 










Коментари

Популярни публикации от този блог

Къде да отседнете когато отидете до Седемте рилски езера?

Получих продукти от FOREVER? 😮💚✅

Отново в Созопол! ☀️