Едно пътешествие до вечния град - Рим!

Здравейте и добре дошли в моя блог, като се замисля отдадох целия месец на продукти, мнение за тях и тн. Сега е моментът да продължа с пътуванията. Миналогодишното ми пътуване бе по маршрут Венеция (отново)-Сан Марино-Рим-Неапол-Капри и Флоренция (отново). И такаа, понеже вече съм писала за Венеция и Флоренция, започвам блога с Рим. Ние избрахме този маршрут най-вече заради Рим, защото този град е повече от прекрасен. 


Рим е един от най-красивите градове, които съм виждала. Чувала съм колко е красиво там, виждала съм снимки и видеа, но е съвсем различно когато го видиш с очите си. Градът е повече от величествен, накъдето и да се обърнеш си заобиколен от забележителни сгради. Освен това Рим е много гостоприемен и всички около нас бяха много учтиви. 


Първата забележителност, която видях в Рим бе Колизеумът. Още от самото начало се влюбих и в този град. Успяхме да направим една голяма обиколка на Колизеумът и Римският Форум. 


След това се запътихме към хълма Капитолия на площад ,,Венеция”. Капитолийският хълм, разположен над Римския форум, е бил символичен център на Рим, където се е издигал Храмът на Юпитер.


Днес, там се намират два музея- Палацо Нуово, който приютява колекция от гръцки и римски скулптури, и Палацо дей Консерватори с художествени галерии и скулптури. Сега, също както през античността, хълмът разкрива най-красивата гледка към центъра на Рим.


И накрая, но не на последно място като завършек на деня посетихме Ватикана. 
Хората са казали, да отидеш в Рим и да не видиш Папата е срамота. Е, при нас така се получи, не успяхме да го видим. Но пък, ще имаме причина отново да се завърнем там. 


Във Ватикана е изключително красиво. Единственият недостатък е, че има ужасно много хора и трябва да имате голямо търпение. За да влезем, чакахме повече от 2-3 часа. Но напълно си заслужаваше. 


 Освен това имате възможност да се качите на самата катедрала по доста стръмни спираловидни стъпала. 


На следващия ден, още рано сутринта се озовахме на Площад Испания. Сега като се загледах, ме хвана яд, че не съм качила тази снимка в Instagram. 😂


Мога да се похваля, че освен в Париж, за да стигнем до Дисни Ленд се качихме и на метрото в Рим. И такаа разполагахме с повече от 4 часа. Отидохме до най-популярния фонтан. Предполагам, че се досещате кой е той?! - Фонтанът ди Треви. 


Със сигурност надмина очакванията ми, когато съм го гледала на снимки не ми излглеждаше нищо особено. Но, повярвайте ми, когато го видите на живо ще ви хареса и то много. Отново единственият недостатък е, тълпите от хора, доста трудно се достига до него. Но аз успях. 😅


И такаа, няма как да пропусна любимия ми италиански сладолед. Винаги неустоим. 


И накрая, като завършек на деня посетихме и Пантеонът, който отвътре е невероятен. Ами какво следва по-нататък...в Неапол и остров Капри, повярвайте ми интересното тепърва предстои! Пожелавам ви една прекрасна неделя, изпълнена с усмивки! Доскоро! 



Коментари

Популярни публикации от този блог

Къде да отседнете когато отидете до Седемте рилски езера?

Получих продукти от FOREVER? 😮💚✅

Отново в Созопол! ☀️