Модни съвети&Любим тоалет

Здравейте и добре дошли в моя блог. Измина точно един месец откакто не съм писала блог. За съжаление не ми оставаше време, защото три поредни седмици ми се наложи да пътувам. Ноо вече се завърнах. Нека да започнем с обещаното, а именно любим мой тоалет. Сигурна съм, че много ще ви допадне. 



Честно казано преди няколко години не обръщах толкова голямо внимание - как се обличам, как съчетавам цветове и не бях открила своя стил или по-точно самата себе си. Но днес смело мога да твърдя, че съм постигнала резултат. Мисля, че всеки има свой собствен стил и е въпрос на време на го открие.


Моят съвет към вас е да сте уверени в своят стил и към това, че може да намерите начин да вкарате нова промяна във вашия гардероб, независимо дали ще бъде цвят, тенденция, аксесоар или нов силует. Бъдете креативни и съм сигурна, че ще преоткриете нови идеи и стилове. Вие се развивате и разгръщате същността си, точно както и модата.


Все още е март месец и когато захладнее..тоалетът ще ви бъде от полза. Ии така. Нека все пак ви го представя. Якето и чантата са закупени от Bershka. Шалът е от NewYorker. Дънките са от Tally Weijl /един от любимите ми магазини, но съвсем наскоро ми допадна и още един магазин..обещавам в следващите постове да го споделя/. А обувките са от Matstar. 


Съжалявам, че се изгубих за толкова много време. Но пък сега имам многоо идеи и теми, които да публикувам. Надявам се, че блогът ми ви е харесал и ви е бил интересен. И не забравяйте: 
,,Обличайте се така, че да доставите удоволствие на себе си. Вслушайте се във вътрешната си муза и рискувайте.“ 

Коментари

Популярни публикации от този блог

Къде да отседнете когато отидете до Седемте рилски езера?

Получих продукти от FOREVER? 😮💚✅

Отново в Созопол! ☀️