Къде да отседнете когато отидете до Седемте рилски езера?

Здравейте и добре дошли в моя блог. Както обещах, днес темата на блога ще бъде за хотела, в който отседнахме в Сапарева баня. Понеже отсядането ми в този хотел и екскурзията до Седемте рилски езера беше по проект от училище, аз изобщо не съм предполагала, че хотелът може да бъде толкова луксозен.


СПА хотелът Виа Лакус се намира близо до центъра на минералния курорт Сапарева баня в подножието на Рила планина. Разположен е на тиха и спокойна улица. Хотелът привлича посетителите на Сапарева баня с комфортната СПА зона, външен и вътрешен басейн с минерална вода.  Освен двата басейна много се впечатлих, че имат сауна, джакузи и парна баня, които се поддържат и са в отлично състояние. 


А нашите стаи бяха повече от перфекти. Отседнахме в апартамент и лично на мен много ми хареса. Нашата тераса беше с гледка към басейна и естествено към Рила планина. 


Нека да направя отзив и за храната. Ние имахме - закуска, обяд и вечеря. А ако искахме нещо допълнително, естествено имахме възможност да си поръчаме. Аз реших да пробвам палачника с шоколад. Наистина много ми хареса. 


А когато се разхождахме из центъра, случайно намерихме и една прекрасна сладкарница, в която решихме да пробваме мелба❣️


Освен екскурзиите за които ви разказах, когато бяхме в хотела имахме възможност да направим обиколка из центъра на Сапарева баня. Разходихме се до гейзера. Гейзерът е един от най-горещите в света със своите 103 градуса. Ще си призная, че за първи път виждам такъв и наистина останах впечатлена.


 Напълно ви препоръчвам Виа Лкус! 
Ако имате нужда от релакс и почивка, това е точното място за вас. Без напрежение, без отрицателна енергия, без забързан график...какво по-хубаво от това? Надявам се, че блогът ми ви е харесал и ви е бил интересен! Пожелавам ви хубава неделя. Доскоро. 




Коментари

Популярни публикации от този блог

Получих продукти от FOREVER? 😮💚✅

Отново в Созопол! ☀️