Въпроси & Отговори 💖

Здравейте и добре дошли в моя блог. Както обещах, днес ще ви споделя останалата част от въпросите, които ми зададохте. И ще получите най-чакания отговор от мен, какво мисля за YouTube канал.


1.Мислела ли си да започнеш да се занимаваш с влогърство? Даа и още как. Когато пътувам винаги правя и видеа, но не са с перфектното качество и не са достатъчно професионални. Много бих искала да се занимавам и с YouTube, но все още не съм съвсем готова за това. Моята цел е първото ми видео да бъде заснето с професионална камера, с подходящо осветление и да умея да обработвам дадените кадри. Обещавам ви, че това ще се случи скоро.💖


2.Сподели едно нещо, което винаги си искала да направиш? Оо понеже сме на тема влогърство. Може би, бих искала да заснема собствено видео. Ноо да бъде както трябва - с камера, осветление, декор и самата аз да изглеждам добре. Нямам търпениее, един ден да се осъществи тази мечта. А вие какво мислите? Дали ще успея? Или пък дали и вие искате да се занимавате с влогове? 


3.Топ 3 любими твои влогърки/ блогърки и с какво те са те спечелили? Оо това със сигурност са Valerie Yordanova, Mademoiselle Aia и Polina Bilokonna. С какво те ме спечелиха? Може би с качествената си работа. Блоговете и влоговете, които правят са повече от невероятни. Точно такива искам да правя и аз. Изглеждат прекрасно пред камера, знаят винаги какво да кажат и според мен се справят отлично. Възхищавам им се, защото отговарят на всеки един, който има въпрос към тях. Те отделят от времето си и го посвещават на своите последователи. 


4.С кой известен би направила колаборация? С горните три дами, които споменах. Наистина би било като сбъдната мечта. Ии има още много, които харесвам, но няма да ми остане място ако започна да ги изброявам. Когато започна да се занимавам с влогърство бих се допитала до няколко от любимите ми влогъри да направим общо видео


5.Моля те започни да правиш влогове! С най-голямо удоволствие, ноо сега съм в 11-ти клас. Не съм очаквала, че ще ми е толкова ,,пълен графикът”. А съвсем скоро наближава и 12-ти. Трябва да се наблегне повече на ученето. Дори и за блогове не остава време, но давам всичко от себе си, за да съм редовна и да ги публикувам. Предполагам, че след като завърша ще ми е малко по-спокойно и ще имам възможност да се отдам на любимите ми занимания. 


Това бяха по-голямата част от вашите въпроси! Надявам се, че блогът ми ви е бил интересен. Доскоро! 









Коментари

Популярни публикации от този блог

Къде да отседнете когато отидете до Седемте рилски езера?

Получих продукти от FOREVER? 😮💚✅

Отново в Созопол! ☀️