Зимни любимци (Втора част) Tag

Здравейте и добре дошли в моя блог! Надявам се, че сте си прекарали незабравимо на Нова Година. Днес продължавам с втора част на зимния таг. Нямам търпение да споделя с вас, моите отговори! Нека да започваме.  


6.Имаш ли любима коледна миризма? Обожавам ароматните свещи. Когато съм у дома ми е изключителено уютно, особено когато си запаля свещ и се насладя на великолепния ѝ аромат. Много се радвам, че попаднах на Scentique Candles  Любимият ми аромат е на Delicious Cupcake - мек, кадифен и изящен.


7.Имаш ли любим балсам за устни през зимата? Оо, да! Обожавам да съм с червило или балсам през този сезон. Със сигурност тези продукти защитават устните ми от напукване или замръзване. 😂✨


8.Обичаш ли да експериментираш с нещо ново? Има ли продукти, които не си използвала до сега? Преди не използвах сенки за очи, но след като се научих да си слагам, не мога да спра. Обожавам да съчетавам цветове и да ги нанасям с лекота около клепачите. Нямам търпение да увелича грим колекцията си. Препоръчвам ви магазините на Sephora, NYX и Mac.


9.Любим коледен маникюр? Мисля, че тази комбинация се получи страхотно. Според мен подходящите цветове за този сезон са розово, златисто, кафяво, сиво, синьо, червено и многоо други. Но тези са ми тотални фаворити. 


10.Кои са първите три думи, които ти идват наум, когато чуеш ‘’зима’’?
Коледа, Пуловери ии Подаръци


Това беше зимният таг! Надявам се, че блогът ми ви е бил интересен. Пожелавам ви хубав и изпълнен с усмивки ден! Доскоро! 





Коментари

Популярни публикации от този блог

Къде да отседнете когато отидете до Седемте рилски езера?

Получих продукти от FOREVER? 😮💚✅

Отново в Созопол! ☀️