Douglas Contouring Mini Palette 💫

Здравейте и добре дошли в моя блог. От доста време не съм правила ревюта на тема гримове. Днес реших да ви споделя за една от моите коледни покупки. Още когато видях тази палитра за контуриране се влюбих. Палитрата е закупена от Beauty Zone и е на Douglas. До този момент не съм изпробвала продуктите на Douglas, но вече настъпи моментът да тествам и тях.


Палитрата съдържа 4 цвята, като два от тях са за контуриране. Цветовете са много приятни за нанасяне и се комбинират много добре. Формулата им е мека, кремообразна и много пигментна.  А останалите два цвята са за хайлайт. Хайлайтърът, изглежда много красиво върху лицето, придава изключителен ефект. 


Като заключение ще кажа, че съм много доволна от палитрата. Цветовете са пигментни. Преливат се много добре. Хайлайтърът е прекрасен. Ако цветовете са подходящи за вас мисля, че ще останете доволни. Освен това цената беше много достъпна Douglas Contouring Mini Palette - 10 лв. Не съм напълно сигурна, но Douglas предлагат и голяма палитра за контуриране с 6 цвята, но аз реших да заложа на по-компактен вариант. 


Също така опаковката е изключително красива и удобна за използване. Препоръчвам! Палитрата е закупена с мои лични стедства. Публикацията не е спонсорирана. Надявам се, че блогът ми е харесал и ви е бил интересен. Доскоро! 





Коментари

Популярни публикации от този блог

Къде да отседнете когато отидете до Седемте рилски езера?

Получих продукти от FOREVER? 😮💚✅

Отново в Созопол! ☀️