Въпроси & Отговори

Здравейте и добре дошли в моя блог! Голяма част от блоговете ми са посветени за пътувания, любими продукти и тоалети. Днес реших да посветя блога на самата себе си. Миналата седмица ви помолих да ми задавате въпроси, свързани с мен или блога и обещах да отговоря на всички. Нека да започваме. 


1.За колко време пишеш блога си? Не повече от 30 мин, но отделям много повече време за заснемането и обработването на снимки. 


2.Продуктите с чии средства са закупени? По-голямата част от продуктите са закупени лично от мен, но имам и сключени колаборации с брандове. И съм изключително щастлива и горда със себе си. 

3.Колко читатели имаш? Благодарение на вас блогът ми съществуваизключително ви благодаря. Всъщност, броят на читателите е според темата на блога. Около 400-500. Най-много съм имала 2000. Тепърва предстои да се развивам и в това отношение. 😁

4.Имаше ли минуси и трудности, когато започна? / Имало ли е момент, в който си искала да спреш с блоговете. Да, определено съм имала трудни моменти! Ставах доста рано или ако не бях дописала, дописвахредактирах, страхувах се от правописни грешки, четях блога си над 20 пъти. Полагам усилия да изглежда добре и да е грамотно написан! Преди качвах всичко от лаптопа си, но снимките не излизаха, имаха лошо качество и даа...Имах доста трудности, но вече всичко е наред. 💖


5.Смяташ ли, че когато се преместиш в по-голям град, ще имаш повече възможности (за блога/кариера)? Определено! Повечето модни блогъри много често са на събития и коктейли. Когато брандовете имат нови колекции или тепърва се развиват, те организират събития, на които присъстват инфлуенсъри. 
6.Чувствала ли си се странно, защото в града няма много като теб. И не отделят време за блогове и подобни занимания? Оо, да. Имало е моменти, в които ми е било малко неловко. Ноо мога да кажа, че днес блоговете ми са като рутина. Толкова свикнах с тях, че ще ми е странно и еднообразно ако се откажа и спра до тук. 



 7.Кое обичаш да описваш повече в твоите блогове: Пътувания или Гримове? Доста труден въпрос. Бих искала чрез всеки един блог да ви бъда полезна. Без значение дали е свързан с местата, които съм посетила или продуктите, които съм тествала. Но ако трябва да съм честа - обожавам да пиша за пътуванията! 💖



8.Ако можеше да промениш едно нещо в себе си, какво би било то? Може би се нуждая от повече търпение. Бих искала да имам това качество. Добре е да обмисля дадената ситуация и след това да давам мнение. Понякога толкова държа на своето, че не чувам какво ми се говори. Така, чее бих променила тази черта. 😁


Завършвам блога с travel снимкаа, защото много ми допадна. В следващия блог ще разберете дали ще се занимавам с влогърство?! 🤔 Надявам се, че блогът ви е харесал и ви е бил интересен. ПС: Пиша ви го чак от Варна! 😂 






Коментари

  1. Супер е това, което правиш, а блогът ти е страхотен :) Интересно ми беше да прочета отговорите ти, успех и занапред!

    ОтговорИзтриване

Публикуване на коментар

Популярни публикации от този блог

Къде да отседнете когато отидете до Седемте рилски езера?

Получих продукти от FOREVER? 😮💚✅

Отново в Созопол! ☀️