Предколедна изненада от Nivea Bulgaria! ❄️✨

Здравейте и добре дошли в моя блог! Както обещах, днес ще ви споделя малко по-подробно за кутията ми от Nivea Bulgaria. Останах много очарована от продуктите в нея и мога да кажа, че съм подготвена за идващия студен сезон, а именно зимата. ❄️✨


Искам да започна с любимите ми продукти от тази приказна кутия. Nivea Crayon Lipsticks са нещо ново на пазара. Това са балсами под формата на моливи. Nivea Crayon Lipsticks се предлага в 4 цвята, като аз тествах един от тях - Black Cherry. 


Не очаквах този балсам да има толкова наситен цвят и бях доста изненадана. Black Cherry ми е фаворит за сегашния сезон. Като усещане балсамът е доста комфортен за носене, при нанасяне се разтопява върху устните. Препоръчвам! ✨


Преминавам към следващия продукт, който се криеше в кутията. Останах много доволна от крема Nivea Soft Mix, който осигурява добра хидратация на лицето и тялото ми. Кремчето има божествен плодов аромат. Един от най-любимите ми продукти. Изключително мека и нежна текстура. 🍓


Nivea Hairmilk Smoothing Mist - спрей за коса, който подхранва, омекотява и предпазва косъма от заплитане + осигурява термозащита. Ароматът му е нежен и приятен. Наистина омекотява косата ми и лесно се разплита с негова помощ. 


Останаха още няколко изненади, за които ще ви споделя във втора част. Искам да благодаря на Nivea Bulgaria за страхотните продукти, които ми изпратиха. А ако и вие искате да получите своята кутия в следващата кампания, можете да се запишете тук:




Коментари

Популярни публикации от този блог

Къде да отседнете когато отидете до Седемте рилски езера?

Получих продукти от FOREVER? 😮💚✅

Отново в Созопол! ☀️