Любимите ми тоалети през есента❣️🍁

Здравейте и добре дошли в моя блог. Сигурна съм, че сте започнали да подготвяте своя есенно-зимен гардероб. В този пост ще ви покажа някои от моите любими комбинации. 


Обожавам есенните комбинации. Още първия път когато видях това яке се влюбих. Изключително нежен и красив цвят. Освен това е много меко и удобно. Единственият недостатък е, че е тъничко. Ноо ако имаме мека и топла зима може да си го нося и през зимата. Якето е закупено от Zara.


Зеленото е изключително богат цвят, чиято гама може да се адаптира от сезон на сезон. Този зелен цвят ме грабна от самото начало. Дънките са закупени от Tally Weijl. А обувките са от H&M


Снимките станаха изключително сполучливи и самата атмосфера бе великолепна. Ноо малко по-подробно ще разберете за тях в следващия блог. Нямам търпениее. 😍


С чаша Pumpkin Spice Latte се пренасяме към следващия тоалет, който също е един от фаворитите ми. Надявам се и на вас да ви допадне. 


Отново попаднах на зеления цвят, който е изключително красив и се вързва с всичко. Още като видях този пуловер си казах, че е за мен. Подходящ е както за есента, така и за зимата. Пуловерът е закупен от Mango


Почти всички дънки са ми от Tally Weijl. Няма да е изненада ако ви кажа, че и тези за закупени от там. Но ако трябва да съм честа, това е любимият ми магазин за дънки. И всеки път си взимам поне по един чифт. А обувките са закупени от Effetti


Завършвам блога с есенни кадри и есенно настроение. Нямам търпение за следващите блогове, защото ще бъдат изцяло посветени на есента. 


Надявам се, че блогът ми ви е бил интересен и полезен. Пожелавам ди хубава неделя. Доскоро!





Коментари

Популярни публикации от този блог

Къде да отседнете когато отидете до Седемте рилски езера?

Получих продукти от FOREVER? 😮💚✅

Отново в Созопол! ☀️