Trend It Up, любимата ми палитра за контуриране! ✨

Здравейте и добре дошли в моя блог. Днес искам да ви споделя за една от най-любимите ми палитри за контуриране. Стана ми абсолютен фаворит.


Палитрата е закупена от чужбина, но и в България също е налична. Trend It Up, можете да намерите в DM. Цената беше 6€, тоест около 12лв. Според мен цената е доста изгодна, ако съдим по качеството. Палитрата се състои от контур, бронзант и хайлайтър. Освен тази палитра, марката предлага още един вариант на контур сет, в който и трите части са с блясък. 


Ще ви призная, че аз не можех да се контурирам, но сякаш стана от само себе си. Цветовете са повече от страхотни и не можеш да сбъркаш. Палитрата е матова, контурът и бронзантът са пигментирани, съвсем малко от продукта е достатъчен за постигане на желания ефект. 


Препоръчвам! За сега това ми е най-любимата палитра, но по-нататък мисля да пробвам тази на NYX. Надявам се, че блогът ми ви е бил интересен и полезен. Пожелавам ди хубава неделя. Доскоро! 

Коментари

Популярни публикации от този блог

Къде да отседнете когато отидете до Седемте рилски езера?

Получих продукти от FOREVER? 😮💚✅

Отново в Созопол! ☀️