Ready for school? 📝✨

Здравейте и добре дошли в моя блог. Отново бях на почивка и не ми остана време за блога, но днес реших да не пропусна възможността да публикувам. 
Понеже утре е 17-ти септември и училището вече започва бих искала да ви споделя малко повече как се подготвям за училище - нови придобивки, полезни съвети и тоалети. 


Започвам с раницата. Вече две поредни години си купувам раниците от Deichmann, марката е на Puma. Тази година много се колебаех между Puma и Adidas, но накрая си избрах по-практичната раница. Знам, че повечето на моята възраст предпочитат дамската чанта пред раница, но аз не. 


След това си закупих и несесер, който е от Denix и ми е много любим. Препоръчвам! ✔️ Преминавам към един от любимите ми магазини Jumbo. Предполагам, че повечето от вас пазаруват от Jumbo, затова реших да направя този блог. 


Тетрадките са ми много любими. Дизайнът им е неповторим. Имаше и Marble, беше невъзможно да ги пропусна.


Също така обожавам тези, които са на Paris, London, New York и Moscow. Поне за мен са много вдъхновяващи. Тези с корицата на Paris по френски, а останалите по английски и по история.


Тази година някои тетрадки са в есенно настроение. Много обичам да си купувам красиви корици, за да ме вдъхновяват да пиша по-красиво и да уча с удоволствие.


Накрая остана тоалета за училище, който ще ви покажа по-нататък. Надявам се, че блогът ми ви е харесал и ви е бил интересен. Съжалявам, че не успях да кача блога по-рано, но реших да си отпочина максимално, досещате се защо?! Искам да ви пожелая много успешна учебна година, изпълнена с хубави моменти. Доскоро.


Коментари

Популярни публикации от този блог

Къде да отседнете когато отидете до Седемте рилски езера?

Получих продукти от FOREVER? 😮💚✅

Отново в Созопол! ☀️