Brave New Hair❣️☀️

Здравейте и добре дошли в моя блог. Реших да напиша продължение за Brave New Hair. Въпреки, хладното време бих искала да се пренесем към по-приятна обстановка. 


Както знаете Brave New Hair ми изпратиха чудесни продукти по мой избор и аз останах много доволна. Искам да ви разкажа малко по-подробно за тях. 


Когато бях на море косата ми много се заплиташе, заради морската вода. Ноо благодарение на Brave New Hair, косата ми възвърна предишния си вид и блясък. Изключително професионален продукт с качествено съдържание. ☀️


Следва Brave New Star. Наистина заблестях като звезда. Twinkle Twinkle е един от най-любимите ми продукти. Освен, че е подходящ за тяло, само с едно впръскване косата ви ще заблести. Ароматът е изключително приятен и освежаващ. Продуктът хидратира и охлажда много благоприятно кожата. ☀️


Благодарение на Brave New Hair, почивката ми беше още по-приятна и релаксираща! Искам още веднъж да благодаря на Brave New Hair за чудесната възможност за колаборация. Надявам се, че блогът ми ви е харесал и ви е бил интересен! Доскоро! 


Повече за продуктите можете да научите в профилите им: 
Инстаграм: brave_new_hair
Фейсбук: Brave New Hair


Коментари

Популярни публикации от този блог

Къде да отседнете когато отидете до Седемте рилски езера?

Получих продукти от FOREVER? 😮💚✅

Отново в Созопол! ☀️