Лондон - един от любимите ми градове!

Здравейте и добре дошли в моя блог. Днес реших да посветя поста изцяло на Лондон. За мен Лондон е великолепен град, изпълнен с много история, която се свързва с невероятни архитектурни сгради. Не съм очаквала, че Лондон ще ме впечатли толкова много. 


Разглеждала съм снимки, чела съм книги, които са свързани с този съвършен град, но не съм и предполагала, че всичко ще изглежда толкова реалистично. Бъкингам, червените автобуси, телефонните кабинки, всичко бе като един  
сбъднат сън. Освен това не съм и предполагала, че ще имам възможността да посетя Лондон, но ето,  че още едно мое желание се осъществи. 


Лондон наистина е невероятен град. Останах много впечатлена от този красив град. И такаа нека да започваме. Първият ден в Лондон посетихме колежа ,,Итън”, който бе изключително интересен и замъка на кралицата ,,Уиндзор”. Бях изключително изненадана, защото архитектурните сгради бяха съвършени, включително и ,,Уиндзор”. Да, наистина има доста опашки, но не сме чакали повече от 1 час. 


Покрай сватбата на Меган и Хари, дворецът става многоо по-посещаван и е една от топ дестинациите на Лондон. Дворецът е много красив и отвътре и отвън. 


Когато влезнахме в двореца имаше магазини за сувенири. Като започнете от ключодържатели с царската корона ще стигнете чак доо порцеланови чаши, чинии и чайници, които изглеждат невероятно, а  цената им е още по-невероятна 😂. А малко по-нататък продаваха и сладолед. Нямаше как да пропусна тази възможност. Не знам дали преувеличавам, но за мен това беше най-вкусният сладолед, които съм яла. Взех си ягода и кафяв шоколад, вкусът им беше неописуем. Така, чее когато отидете там, не забравяйте да опитате сладолед от замъка на кралицата! 😉


На следващия ден, програмата ни беше доста дълга и изморителна, но пък ползотворна. Ходихме до Уестминстърското абатство. 


В сградата са погребани много известни личности като Исак Нютон, Чарлз Дарвин, Уилям Шекспир и др.


След абатството посетихме Бъкингамския дворец и неговите изпълнени с красота и вълшебство градини. 


Направихме панорамна обиколка на Лондон: крепостта „Тауър“ и Тауър бридж.


Посетихме доста места, но блогът ще стане безкраен и реших да спестя някои моменти. В края на деня имахме свободно време за шопинг и ние влезнахме в първия магазин, който видяхме - Primark. Където напазарувах, и не само там. Ако ви е интересно да разберете малко повече за новите ми придобивки ми пишете дали искате такъв блог. 


 А ако се чудите каква е типичната лондонска кухня, сега е моментът да разберете, защото до скоро и аз не знаех. Ноо вече знам, че на всеки ъгъл продават хамбургери с картофки. В Лондон почти всеки ден ядох бургер или пица.


Последният ден в Лондон ходихме до Гринуичкия меридиан, който разделя земното кълбо на Западно полукълбо и Източно полукълбо. 


Също така там се намира и обсерваторията, която се заплаща допълнително, но е много ефектно и красиво.


И на отиване и на връщане минахме през река Темза, направихме панорамна обиколка с корабче и минахме под Тауър бридж. 


 След панорамната обиколка из Лондон ходихме до картинната им галерия, където има произведения на Ван Гог. И накраяя като завършек на деня се качихме на London Eye -Окото на Лондон. 

И такаа завършиха нашите преживявания в Лондон. Надявам се, че  блогът ми ви е харесал и ви е бил интересен.


Пожелавам ви и вие да посетите този уникален град, защото според мен напълно си заслужава да се запознаете и с една нова култура, а именно английската. Завършвам блога с най-любимата ми снимка, направена от мен, разбира се. Доскоро. 










Коментари

Популярни публикации от този блог

Къде да отседнете когато отидете до Седемте рилски езера?

Получих продукти от FOREVER? 😮💚✅

Отново в Созопол! ☀️