Несебър - перфектното място за почивка!

Здравейте и добре дошли в моя блог! Най-накрая се завърнах. Днес, искам да ви споделя малко повече за Несебър. Ходила съм там два или три пъти. Бях в прекрасен  хотел, който се намираше до морето. Навсякъде е прекрасно, както в новата част, така и в старата част на града.


Сувенирите, магазините за чанти, дрехи и обувки са навсякъде. Също така, почти във всяко магазинче продават надуваеми неща за плажа като фламинго, еднорог, донът, диня, пица, сладолед, ананас и мнгоо други. 


Моят съвет към вас е да не си ги купувате от морето, защото цените са двойни и тройни. Аз закупих моя донът от Джъмбо за 7-8лв, а на морето са над 20лв. Виждала съм и в Кърджали в T-max, там също са на много добра цена.


Разхождайки се към старата част на града освен богата гама от магазини, ще видите щандове със сладоледи и не на последно място - ресторанти. Понеже в хотела имахме осигурена храна, не мога да ви препоръчам ресторант, но съм сигурна, че повечето имат уникална кухня, която предлага вкусни морски дарове. 


Няма как да пропуснем и нов маникюр, който да е подходящ за лятото. Най-популярните маникюри са с фламинго, палмички и рибки. Забелязала съм, че повечето клиенти предпочитат да бъдат с доста ярки цветове. Моят не е от най-ярките, но ми допадна и получих доста положителни коментари и съобщения в социалните мрежи. 


Отивайки към новия град отново ще видите магазини за сувенири, чанти, обувки, дрехи, дори гримове! 😍 Новата част на града има по-малко ресторанти, но пък има повече сладкарници за сладки изкушения! Навсякъде продават палачинки, гофрети, торти, сладкиши и тарталетки.


Честно казано не знам коя ми е най- любимата морска дестинация в България, но смело мога да кажа, че Несебър е много приятен, приветлив и хубав град. Всеки може да си отпочине от уморителните учебни и работни месеци. 


Понеже имам много идеи за блога, мисля да качвам нов пост два пъти седмично в сряда и неделя. Надявам се, че блогът ми ви е харесал и ви е бил интересен! Пожелавам ви хубава неделя. Доскоро! 

Коментари

Популярни публикации от този блог

Къде да отседнете когато отидете до Седемте рилски езера?

Получих продукти от FOREVER? 😮💚✅

Отново в Созопол! ☀️