Как обработвам снимките си?

Здравейте и добре дошли в моя блог. Днес реших да пиша за нещо тотално различно, а именно как обработвам снимките си, които качвам в социалните мрежи. Зададох ви въпрос в инстаграм и по-голямата част от вас отговориха положително на въпроса. 


Нека да започваме! Както повечето от вас знаят, аз обожавам да правя снимки и да ми правят.😂 Няма как да пропусна да отбележа, че приложенията, които използвам тотално ми помагат и ме измъкват от ситуацията на несъвършенствата. И такаа първата стъпка на повечето ми снимки е филтърът, който си е от iPhone - vivid


Втора стъпка понякога е различна, най-често използвам Instagram, защото винаги искам всичко да е обработено до детайл. Мога да кажа, че използвам почти всички ефекти. Най-вече: Brightness, Contrast, Structure, Warmth, Saturation, Highlights, Shadows, Vignette и Sharpen. Като според снимката преценям колко процента да избера от всяко едно. 


 Заместникът на инстаграм е Facetune 2, поне за мен. Особено ако не е пейзажна снимка, доста често ми се случва да дооправям несъвършенствата по най-незабележимия начин, разбира се! 😂  Първно натискам: Retouch. И най-често използваните ми са:  Smooth, Details /напълно различни, но абсолютно необходими/, Glow, Conclear, Matte и Vibrance. 



И накрая, но не на последно място. Може би, най-голямият ми фаворит до момента е Pics Art. Първа стъпка: Effects и след това най-любимото ми: HDR. Повярвайте ми, снимката става повече от уникална! Сами ще се убедите в това. Естествено, не използвам само за това приложението налагало ми се е и за text, crop, draw, add photo, stikers, square fit и многоо други неща. 


Завършвам с всичките ми приложения, които използвам за обработка на снимки, винаги можете да експериментирате. 
А ако желаете ще направя и втора част на този пост за ,,Random” снимките, които напоследък станаха тотален хит.


Надявам се, че блогът ми ви е харесал и ви е бил интересен! Пожелавам ви една прекрасна неделя, изпълнена с усмивки! Доскоро! 

Коментари

Популярни публикации от този блог

Къде да отседнете когато отидете до Седемте рилски езера?

Получих продукти от FOREVER? 😮💚✅

Отново в Созопол! ☀️