Пролетно вдъхновение от Nature Power!

Здравейте и добре дошли в моя блог! Днес съм тук, за да ви споделя за колаборацията ми с Nature Power. Много се радвам, че продължихме да работим заедно. Изпратиха ми още продукти по мой избор за проба! Както винаги, останах приятно изненадна и очаровна.


Започвам с нещо тотално различно и ново - серум за мазна кожа. Понеже моята кожа е нормална/ комбинирана Nature Power успяха да смесят продуктите и серумът бе подходящ за моето лице.


Продуктът е с масло от пачули. Съдържа смес от етерични масла, които действат синергично, за да успокоят завехването на пъпките и да нормализират кожата. Действа подхранващо и заздравяващо. Освен това ароматът е уникален и съставките са чудесни. 
Цената е: 24,90лв
*Съставките са от органичен произход


Както знаете миналия път си избрах скраб за лице, този път не успях да устоя и отново заложих на скраб за тяло и лице. Изпробвах най-новата скраб, която съдържа гроздови семки и мента. Двете масла имат стягащо и регенериращо действие. 
Цената е: 14,90лв 
*Съставките са от органичен произход


Искам да отбележа, че независимо дали продукта ми е бил изпратен или е закупен с лични средства мнението ми е базирано изцяло на опита ми с него. Искам да благодаря на Nature Power за чудесната възможност за колаборация. Ако продуктите са ви харесали или желаете да пробвате с по-различи състваки и ефекти можете да се свържете с тях. Надявам се, че блогът ми ви е харесал и ви е бил интересен! Пожелавам ви една прекрасна неделя, изпълнена с усмивки! Доскоро! 
Инстаграм: nature.power.bya.d
Фейсбук: Nature Power by A.D 










Коментари

Популярни публикации от този блог

Къде да отседнете когато отидете до Седемте рилски езера?

Получих продукти от FOREVER? 😮💚✅

Отново в Созопол! ☀️