Maybelline, любими продукти!

Здравейте и добре дошли в моя блог! Отдавна не съм правила пост свързан с продуктите на Maybelline и се надявам да ви е интересен!  


Закупих си ги от магазините DM в София. Изкарах голям късмет и всички продукти бяха намалени. 
Коректора беше около - 6,99лв
А пудрата беше около - 5,99лв


Започвам с коректора Maybelline Instant Anti-Age, редовната му цена е - 17-18лв. Коректорът веднага прави впечатление с интересната си гъбичка, която аз намирам за доста удобна. Цветът ми пасна перфектно, моят е 01 Light. Апликаторът е удобен за нанасяне, текстурата на продукта е много подходяща - нито много суха, нито много течна. Аз нанасям коректора по цялото лице, не използвам фон-дьо-тен, мога да кажа, че го изхабих за месец. Ако трябва да сравня коректора на L’oreal с Maybelline. Със сигурност ще избера Maybelline. Много се радвам, че се ,,престраших” и пробвах различни продукти. На 100% ви препоръчвам този коректор. 


MAYBELLINE Fit Me, Matte+Poreless матираща пудра, моята е в цвят 220 Natural Beige, редовната ѝ цена е около 10,50лв. Пудрата е специално разработена за нормална до мазна кожа, която матира и добре покрива кожата на лицето, като заличава неравностите и белезите. На мен цветът ми е малко тъмен, бих могла да го използвам и като контур.😂 Ако си купя и в по-светъл нюанс, най-вероятно отново ще споделя с вас. Но продуктът наистина си заслужава и е много приятен като текстура. Надявам се, че блогът ми ви е харесал и ви е бил интересен! Пожелавам ви хубава неделя. Доскоро. 



Коментари

Популярни публикации от този блог

Къде да отседнете когато отидете до Седемте рилски езера?

Получих продукти от FOREVER? 😮💚✅

Отново в Созопол! ☀️