Любимите ми тоалети през пролетта! 🌸

Настъпи и пролетта, великолепен сезон, който дава начало на нов живот, всичко се раззеленява, цветята цъфтят, а птиците чуруликат. Пролетта е най-красивият сезон в годината, защото сякаш всичко започва да живее отначало. Във въздуха се носи аромат на цветя и свежест. Вдъхновена от пролетта, днес реших да ви споделя една част от облеклото което нося през този сезон. Нека да започваме: 

Номер 1 


Тази комбинация ми е една от най-любимите. Тоалетът е семпъл, а чантата придава пролетно и свежо настроение. От доста време си търсех чанта в жълто, но все не намирах подходяща. Тази е съвършена за мен, все още е налична в магазините на Mohito, The Mall. 
Блуза: H&M
Дънки: Tally Weijl
Обувки: Mohito 
Чанта: Mohito
Spring is in the air! 😍😍🌸 И такаа продължаваме със следващия тоалет:

Номер 2


Този тоалет отново попада сред любимите ми. Особено чантата, която си върви с почти всичко. Освен това, искам да ви споделя, че обувките са най- доброто ми попадение до момента. Те са изключително меки и удобни.


Блуза: H&M
Дънки: Tally Weijl
Обувки: Mohito
Чанта: Stradivarius


Номер 3 


Когато видях тази тениска (не знам как точно се нарича) в жълто, се влюбих. Беше на много добра цена и моментално си я взех от Tally Weilj


Номер 4 


Този тоалет е миналогодишен, но без чантата (тя все още е налична). 


 Тениска: Stradivarius
Дънки: Tally Weijl
Обувки: Stradivarius
Чанта: Mohito


Номер 5


Този път облеклото е в по-тъмна гама цветове. Тази година за първи път експериментирах със зелените цветове. Честно казано, останах доста изненадана.


 Тениска: Terranova
Дънки: Tally Weijl (отново)😂
Елек: New Yorker
Обувки: Mohito 


Надявам се, че блогът ми ви е харесал и ви е бил интересен! Пожелавам ви една прекрасна неделя, изпълнена с усмивки! Доскоро!  

Коментари

Популярни публикации от този блог

Къде да отседнете когато отидете до Седемте рилски езера?

Получих продукти от FOREVER? 😮💚✅

Отново в Созопол! ☀️