L’Oréal Paris, един от фаворитите ми?!

Здравейте и добре дошли в моя блог. Съжалявам, че ,,изостанах от графика”, но нямах възможност да кача миналата седмица нов блог. Но сега се завърнах с още по-интересни и креативни идеи. Днес, реших да ви разкажа малко по-подробно за шампоаните на L’Oréal Paris


Бих искала да допълня, че специално за блога си купих лалета и килимче❣️😁
И такаа реших да тествам шамоаните им, но за да е в пълен комплект си закупих и балсам. Беше ми доста любопитно дали си заслужават, понеже шампоанът и балсамът са професионални и са препоръчани за фризьорски салони. 


Започвам с шампоана. Той е подсилващ против накъсване с витамин B6 и биотин за моментално намаляване на накъсването. Косата е по-устойчива и по-силна при продължителна употреба. 
Ако желаете да пробвате нещо различно, моята препоръка е L’Oréal Paris - ароматът е уникален, съставките са чудесни, освен това ще допринесе приятно ухание и усещане на косата! 


Продължавам с баласама, който отново е против накъсване и съдържа същата формула. Мога да кажа, че съм впечатлена и от двата продукта. 
Цената на шампоана е 17,90лв
Цената на балсама е 23,90лв
Закупени са от Zlatnata Ribka, можете да намерите магазина в The Mall, София. Там има най-различни продукти за коса, според вашите изисквания. Честно казано, аз реших да си закупя този шампоан заради опаковката. 😁
Шампоанът + балсамът са за накъсани краища на косата. Препоръчително е да си закупите и двете, но не сте задължени. Ако желаете можете да си вземете само шампоан. За мен винаги е удоволствие да тествам и да ,,екскериментирам” с по-скъпи и луксозни продукти! Чувството е уникално.


Не се колебайте, а пробвайте и се насладете на качеството. Надявам се, че блогът ми ви е харесал и ви е бил интересен! Пожелавам ви хубава неделя. Доскоро. 







Коментари

Популярни публикации от този блог

Къде да отседнете когато отидете до Седемте рилски езера?

Получих продукти от FOREVER? 😮💚✅

Отново в Созопол! ☀️