Неапол, Капри и Помпей, повече от незабравими!

Здравейте и добре дошли в моя блог. Днес, продължавам с втора част на пътешествието ми, което бе около десет дни. И такаа, пренасям ви към Неапол. Честно казано, аз не бях запозната с този град, дори не съм предполагала, че съществува.😅 Но вече знам за него и съм готова да ви разкажа и покажа какво има там! 


Хотелските ни стаи бяха в отлично състояние. Бях доста впечатлена от хотела, в който отседнахме - Hotel Cristina. Денят ни започна с прекрасна закуска по наш избор. След вкусната закуска направихме една обиколка на Неапол. 


 Посетихме - Castel Nuovo, може би от всичко видяно в Неапол този замък ми хареса най-много.


Посетихме и - Galleria Umberto l, която бе по-малка, но много приличаше на тази в Милано❣️От екскурзовода разбрахме, че този град е по-известен с престъпността си, отколкото с историята си, но пък ние си оцеляхме.😁 


Постоянно ни напомняха да пазим личните си вещи и много да внимаваме. Ноо когато се качихме на катамарана, за да отидем до остров Капри...


 Първите думи на екскурзовода бяха: ,,Насладете се на прекрасния и вълшебен остров, няма място за тревога!” Наистина беше така, бе толкова спокойно, искаше ми се да остана на остров Капри завинаги.


Островът ми напомняше на Санторини. Наистина много ми хареса, бях много изненадана, но обиколката ни не свърши до тук. Качихме се на едно автобусче и...


Автобусчето ни закара до най-високата точка на острова. Изкачването продължи около 20 минути и през цялото време се наслаждавахме на прекрасното море пред нас. Имаше и такива, които се страхуват от високо, но аз не бях от тях.😄


 След като се озовахме на това прекрасно място пред нас имаше фабрика за парфюми, които имаха вълшебен аромат.


Тествахме уникалните аромати и се запътихме към красивата градина на острова. 


Ако не сте посещавали този остров, направете го. Мястото е неописуемо, гледката, градините, цветята, настроението и всичко покрай нас. 


За да посетите тази градина трябва да заплатите билет - 1€. Никога не бих забравила този остров. 


 След чудесните гледки се запътихме към корабче/яхта, нямам спомен и такаа направихме обиколка на острова по вода.


Това място никога не омръзва, ние минахме точно през скалата и си пожелахме желание.😍 За да стигнем до Капри платихме катамарана, след това автобусчето, градините и корабчето. Грубо казано, около 100€ на човек трябва да предвидите, за да стигнете до тези уникални места.


След дългата разходка из Неапол и Капри се запътихме към Помоей.


 А след Помпей, Флоренция за която вече знаете. Завършвам блога си с Помпей.
Предполагам, че повечето от вас са чували за Помпей. Моят съвет към вас е  да внимавате какво обличате, защото после целите ви дрехи ще са в пепел. 😅
Ако имате възможност отидете и вие, защо не прекарате незабравими моменти с любимите ви хора! Надявам се, че блогът ми ви е харесал и ви е бил интересен! Пожелавам ви хубава неделя. Доскоро. 

Коментари

Популярни публикации от този блог

Къде да отседнете когато отидете до Седемте рилски езера?

Получих продукти от FOREVER? 😮💚✅

Отново в Созопол! ☀️