Любимите ми маски за лице!

Здравейте и добре дошли в моя блог! Днес, реших да ви разкажа за любимите ми маски за лице. Препоръчаха ми тази маска от Lilly Drogerie и реших да я пробвам, защото  опаковката много ми допадна. Освен това маската е 100% биоразградима, тъй като е направена от еко материя. С изненада открих, че Chamos Acaci е корейска марка, гамата от маски за лице, които можете да откриете в Lilly Drogerie е доста голяма и разнообразна.


Първата маска която изпробвах е възстановяваща и регенерираща с екстракт от охлюви. А вие пробвали ли сте нещо с екстракт от охлюви?😅
Наричан е още ,,серум на младостта”. В комбинация със специално подбраните активни съставки кожата се подмладява и възвръща красотата си. 


Как може да подобри нашата кожа? 
  1. Забавя стареенето;
  2. Намалява бръчките;
  3. Подмладява кожата;
  4. Стимулира регенерацията на клетките;
  5. Редуцира интензивността на пигментацията;
  6. Изравнява тена;
  7. Помага при акне, белези, изгаряне и наранявания. 


Следващата маска, отново е на същата марка. Но има по-различни свойства - подхранваща маска с пшеничен протеин. Животворният коктейл от протеини и полезни амино киселини, действа като елексир за изтощената кожа. Силно концентрираният състав възстановява жизненият вид на кожата, запазвайки я дълготрайно хидратирана и свежа. 


Най-хубавото е, че за по-приятно усещане през лятото можете да охладите маската в хладилника за 5-6 минути преди употреба, а през зимата можете да я затоплите в топла вода за 2-3 минути. Маската почти винаги е на промоция, не си спомням точната ѝ цена, но е около 3-4лв. И двете маски много ми харесаха, но бих избрала маската с пшеничен протеин. Надявам се, че блогът ми ви е харесал и ви е бил интересен! Пожелавам ви хубава неделя. Доскоро. 







Коментари

Популярни публикации от този блог

Къде да отседнете когато отидете до Седемте рилски езера?

Получих продукти от FOREVER? 😮💚✅

Отново в Созопол! ☀️