Любимите ми продукти през наближаващата пролет! 💕

Здравейтее, нямах възможност да публикувам пост миналата седмица, защото бях на пътешествие до Гърция. Ноо, сега се чувствам по-подготвена и направих чудесни снимки на продуктите, които ще ви представя! 


Започвам с любимите ми сенки за очи
In The City Palette от марката W7. Палитрата съдържа 6 матирани цвята сенки в неутралната гама. Опаковката е компактна и с красив дизайн. Сенките са с изключително фина и мека текстура, което ги прави лесни за преливане. Препоръчвам ви да ги нанасяте върху основа за сенки за по-дълготраен и наситен резултат. Можете да намерите палитрата в повечето сайтове, цената ѝ е около 18лв. Четката която използвам за нанасяне е на Aura


Продължавам със следващите ми фаворити, а именно фон дьо тен-ът на Catrice. Формулата му е страхотна, точно каквато търся във фон дьо тен-ите и рядко намирам в дрогерийните продукти. За съжаление цветът е много тъмен за мен, но го смесих с друг по-светъл фон дьо тен и отново ме спечели. Следващият продукт ми е най-любим, в повечето случай използвам само него, особено когато наближава пролетта използвам единствено коректор. Няма как да пропусна, че е на L’oreal Paris в цвят- 3N. И накрая четката която използвам е на EcoTools


Палитрата с хайлайтри също представляваше интерес за мен, защото обожавам да нося хайлайтър. Според мен първите два цвята са най-подходящи, за по-естествен и красив блясък по лицето. Палитрата е на Essence, цената беше около 10лв. Освен това е много удобна за пътуване❣️ Четката която използвам е от Jumbo, но вече можете да намерите и в Lilly Drogerie


И накрая завършвам с Balea - пяна за ръце Cake Pop с аромат на бадем. Обожавам този крем. Чувства се прекрасно на кожата. Можете да го намерите в DM, а цената е около 3лв


Надявам се, че блогът ми ви е харесал и ви е бил интересен! Пожелавам ви хубава неделя. Доскоро.







Коментари

Популярни публикации от този блог

Къде да отседнете когато отидете до Седемте рилски езера?

Получих продукти от FOREVER? 😮💚✅

Отново в Созопол! ☀️