Nature Power

Здравейте и добре дошли в моя блог! Днес съм тук, за да ви споделя за колаборацията ми с Nature Power. Изпратиха ми още продукти по мой избор за проба! Вчера ги получих и успях да ги тествам. Отново съм много впечатлена. 


Както знаете миналия път си избрах мус и скраб за лице, този път не успях да устоя и отново заложих на скраб за тяло и лице. Ноо с различни съставки и ароматът е повече от прекрасен! 


Захарната скраб е с 100% естествени масла и кафява захар, която придава на лицето и тялото ви мекота и нежност. С богат аромат на ядки, продуктът е подходящ за зимните месеци. 
Цена: 14.50лв
246ml


Следващият продукт, който си избрах е тоник за лице с невен и чаено дърво. Маслото от чаено дърво дезинфекцира и предотвратява появата на пъпки. Подходящ е за мазна и склонна към омазняване кожа. 
Цена: 7лв 
*съставки от органичен произход


Наистина съм впечатлена, след като го пробвах, чувствах кожата си по-чиста, мека и приятна! 


Избрах да си комбинирам тези два продукта и съм много доволна, отново ви препоръчвам Nature Power! 


Една чудесна оферта до Св. Валентин!
Ако си поръчате до 14.02 ще получите 25% отстъпка на всички пордукти! Побързайтее! Надявам се, че блогът ми ви е харесал и ви е бил интересен. Пожелавам ви хубав и усмихнат ден. Доскоро! 





Коментари

Популярни публикации от този блог

Къде да отседнете когато отидете до Седемте рилски езера?

Получих продукти от FOREVER? 😮💚✅

Отново в Созопол! ☀️