Повече за маникюра ми❣️

Здравейте и добре дошли в моя блог! Понеже много от вас ме питат и ми пишат постоянно ходя ли на маникюр и ако да, при кого? Аз реших да отговоря на повечето ви въпроси тук! 


Аз ходя при Еми, ако искате ми пишете на лично, за да се свържете с нея.
В момента съм с този маникюр и няма как да отрека, че ми е един от любимите! Обожавам да ходя на маникюр, да следя кое е на мода и да експериментирам дали ще изглежда добре на моите нокти! Повечето маникюри ги публикувам в социалнире мрежи, но защо да не ги публикувам и тук?!


През пролетта наблягам повече на по-семплите, но не и прекалено скучни дизайни! Предимно, декорацията която си избирам е от Pinterest и We heart it! Ако все още нямате тези приложения ви съветвам да си ги изтеглите, на мен са ми много полезни ( не само за нокти, гримове, а и за проекти, защото снимките там са много по-красиви и разбообразни от google) ❣️


Ами през лятото?! Според мен най-подходящите тонове са в розово или в други по-светли и нежни цветове! Много от вас са ме питали кое предпочитам гел лак или обикновен маникюр? Отговорът ми със сигурност е гел лак! Благодарение на гел лака чувствам ноктите си много по-здрави и не се притеснявам, че могат да се счупят. 


Следва и есента! Най-любимият ми цвят за този сезон е бордо! Имах и много въпроси свързани с техниката. Обожавам котешкото око, ако се загледате ще забележите, че червеният цвят на снимката блести на слънчева светлина, а именно това е ефектът на котешкото око! Повече от невероятен е.


А през зимата синият цвят е прекрасен! Тази година за първи път пробвах този цвят и честно казано останах много впечатлена! Притеснявах се дали ми отива, ноо със сигурност не останах разочарована! 


Каква е цената? До този момент съм плащала различно, защото понякога ми се е случвало да ми изграждат нокти! 
*Обикновен маникюр-7лв;
*За гел лак (ваши нокти)-20лв;
*Гел лак на изградени нокти-30лв;
*Гел лак + изграждане (цялата процедура)-50лв
Изборът е изцяло ваш! 


Ако не искате да ходите на маникюр и предпочитате да се лакирате сами! Марките, които бих ви препоръчала са Oriflame, Avon, Victoria beauty, Golden Rose, Flormar, а магазините Dm, Lili drogerie! Ноо ви съветвам да избягвате по-евтините и некачествените вериги като 1 лев и др...


И накрая, но не на последно място! Бих искала да ви покажа и препоръчам най-любимия ми крем за ръце и поддържане на ноктите - Perfect Nail Pro. Надявам се, че блогът ми ви е харесал и ви е бил интересен! Пожелавам ви хубава неделя. Доскоро.







Коментари

Популярни публикации от този блог

Къде да отседнете когато отидете до Седемте рилски езера?

Получих продукти от FOREVER? 😮💚✅

Отново в Созопол! ☀️