Зимни любимци❣️ TAG (Втора част)


Здравейте и добре дошли в моя блог! Надявам се, че сте си прекарали чудесно на Коледните празници! Аз си прекарах прекрасно в София! 
Днес, продължавам със зимния таг❣️❄️



8. Сноуборд или ски? Никога не съм карала, не знам! По-скоро ски, изглеждат ми малко по-безопасни! 

9. Някога била ли си на ледена пързалка? Даа, била съм в Хасково и в Пловдив! Мога да карам кънки на лед, справям се много добре, защото като малка карах ролери и все още си ги карам ! Дори попаднах на едно списание където има подробно описание как се карат кънки на лед.


10. Вали ли сняг, там където живееш? Миналата година беше Зимна Приказка, но за тази година не мога да кажа същото. Малко се разочаровах и заради това ще ви покажа миналогодишната ми снимка! 


11. Някога правила ли си снежен човек? Да разбира се, кое дете не е правило?! Беше много забавно, ноо накрая не си чувствах ръцете! 😅

12. Кои празници празнуваш? Бъдни вечер, Коледа и Нова година! Обичам тези празници и всяка година ги чакам с нетърпение!



13. Кое е любимото ти похапване? Когато е Бъдни вечер обожавам да си похапвам питка, а за Нова година баница с късмети. Тази година ми се падна пътешествие! 😍


14. Имаш ли планове за тази зима? Честно казано, нямах никакви планове! Всичко което се случи тази зима беше малко неочаквано. Но съм щастлива, че прекарах Бъдни вечер и Коледа в София. 


Това беше зимния таг! Надявам се, че блогът ми ви е бил интересен. Пожелавам ви хубав и изпълнен с усмивки ден! Доскоро! 






Коментари

Популярни публикации от този блог

Къде да отседнете когато отидете до Седемте рилски езера?

Получих продукти от FOREVER? 😮💚✅

Отново в Созопол! ☀️