Първата ми колаборация - Nature Power

Здравейте и добре дошли в моя блог! Днес съм тук, за да ви споделя за първата ми колаборация с Nature Power.


Имах възможността сама да си избера продуктите, което беше страхотно. Вчера ги получих и за щастие успях да ги тествам. 


Избах си скраб за лице и тяло с какао и овесени трици❣️Овесените трици са уникален натурален продукт, който почиства кожата от замърсяване, като в същото време я обогатява и хидратира. Ако кожата ви е чувствителна или раздразнена, овесените трици са точно за вас. Специалната съставка в продукта има успокояващ ефект по отношение на възпаленията, като почиства участъка и подпомага за тяхното възстановяване. Цената му е: 12.90 лв. 
*Съставките са от органичен/ натурален произход.


Наистина съм впечатлена, след като го пробвах, чувствах кожата си толкова мека и приятна! Всички се нуждаем от релаксиращи уикенди, уикенди само и специално отдадени на нас самите❣️


Следващият продукт, който си избрах е мус за тяло с кокос и канела. Този продукт е подходящ за зимните месеци. Дълбоко подхранващ, с високо съдържание на чист глицерин. Глицеринът се отличава със свойството си да задържа влагата в кожата, освен това ѝ придава мекота и я успокоява. Цена му е: 12.90 лв
*Съставките са от органичен произход. 
Моето мнение е, че след нанасяне попива доста бързо и ароматът е много приятен! Отново препоръчвам този продукт❣️Ако решите да го поръчате ви съветвам да го държите на хладно.


Искам да отбележа, че независимо дали продукта ми е бил изпратен или е закупен с лични средства мнението ми е базирано изцяло на опита ми с него. Искам да благодаря на Nature Power за чудесната възможност за колаборация. Ако продуктите са ви харесали или желаете да пробвате с по-различи състваки и ефекти можете да се свържете с тях. 
Инстаграм: power.nature
Фейсбук: Nature Power






Коментари

Популярни публикации от този блог

Къде да отседнете когато отидете до Седемте рилски езера?

Получих продукти от FOREVER? 😮💚✅

Отново в Созопол! ☀️