Любимите ми тоалети през зимата!

Здравейте и добре дошли в моя блог! Попитах ви в Instagram на каква тема да е днешният блог? Една голяма част от вас пожела да направя блог за любимите ми тоалети през зимата. Нека да започваме! 

Номер 1 


Това яке беше най-доброто ми попадение през 2017! Много се радвам, че си го взех. Якето е от Bershka.


Номер 2 


Мога да кажа същото за този тоалет! Взех си го от Mohito. Много е удобен, но е малко тънък. 


Номер 3 


Блузката и чантата също са от Mohito. Искам да ви споделя, че никога не бях влизала в този магазин, но когато влезнах се влюбих в него. Препоръчвам ви го! 


Номер 4 


Добавям още една чанта, към тази класация. Чантата е от Stradivarius. 


Номер 5 


Този път тоалетите са миналогодишни, но все още са налични по магазините. Якето е от Tally Weijl, блузата от Mango и чантата от Bershka


Надявам се, че блогът ми ви е харесал и ви е бил интересен! Пожелавам ви хубава неделя! Доскоро! 


Коментари

Популярни публикации от този блог

Къде да отседнете когато отидете до Седемте рилски езера?

Получих продукти от FOREVER? 😮💚✅

Отново в Созопол! ☀️