Зимни любимци❣️ TAG

Здравейте и добре дошли в моя блог! Точно когато е 31-ви дойде редът да кача нов блог. С голямо нетърпение се захващам за работа и започвам! Днес реших да ви представя Зимните ми любимци! 



1. Любими бюти необходимости? 
Можете ли да се досетите?! Разбира се, че не мога без коректор, сенки за вежди и хайлайтър. Това са най-любимте ми продукти. Особено хайлайтърът на Essence❣️


2. Любими зимни дрехи? 
Обожавам зимните дрехи. Тази година се сдобих с многоо нови колекции. Нямам любима комбинация, но мога да кажа, че съм изключително доволна от това яке! Закупих го от Bershka. ❄️


3. Какви обувки носиш предимно през зимата? 
Обожавам да нося боти, повечето обувки си закупувам от MatStar и Deichmann❣️ 



4. Любим зимен аксесоар? 
Може би това е часовникът. За съжаление често забравям да си слагам, но естествено имам любим, от Tally Weijl. 


5. Любим лак за нокти? 
Когато настъпи декември е време за коледен маникюр в червено, синьо или бяло. Избягвам сама да се лакирам, предпочитам да ходя на маникюр.


6. Горещ шоколад или чай? 
Честно казано като малка обожавах горещ шоколад, но вече предпочитам чай. Любимият ми вкус е с горски плодове. Ноо нека бъдем честни не мога без лате макиато! 


 7. Любима зимна свещ? 
Една от любимите ми свещи е от Jumbo


Това беше една част от въпросите за зимния таг, очаквайте продължение! Пожелавам ви весело посрещане на новата година! И нека всички желания и мечти да ви се сбъднат през 2018! 




Коментари

Популярни публикации от този блог

Къде да отседнете когато отидете до Седемте рилски езера?

Получих продукти от FOREVER? 😮💚✅

Отново в Созопол! ☀️