I ❤️ Autumn

Здравейте и добре дошли в моя блог! Най-накрая се върнах. Днес съм тук, за да ви разкажа за моите любими неща през есента! Нека да започваме: 

1.Кое е нещото, което символизира началото на есента за теб? Всяка година есента изкушава очите ни с пъстротата от цветове. Красиво червено, златно жълто и всякакви нюанси на кехлибарения цвят обагрят дърветата, а след това застилат земята с пъстър килим. 


2. Кое е любимото ти място през есента? Обожавам да се разхождам 
 в парковете, там има толкова много дървета и когато всичките станат разноцветни и листата им опадат е най-приказното място за следобедна разходка. Когато съм в София обичам да се разхождам в центъра на града и не на последно място в The Mall! ❤️


3. Есента е времето на свещите. Кой е любимият ти аромат свещ, който палиш вкъщи? Не обичам да паля свещи всекидневно, но имам любими магазини от които се сдобивам с тях - Bath & Body Works, Ikea и Jumbo! 


Най-любимият ми аромат свързан с есента, това е ароматът на канела! 


4. Коя е любимата ти есенна напитка? Starbucks е любимито ми място! Чаша макиато с бисквитка! Все още не съм пробвала новите вкусове
Pumpkin Spice Latte и Caramel Pecan, но съм сигурна, че ще ми харесат! 


5. Пухкави чорапи?
Обичам да нося такъв тип чорапи, но предпочитам да нося ботушки. Чувствам се прекрасно когато ги нося. Освен, че изглеждат страхотно и много топлят! 


Според вас кои си взех?! 🤗


6. Сезонът на тиквата е все пак. Коя е любимата ти тиквена храна/напитка?
Обожавам тиква с мед и орехи! Мястото  е Happy Bar & Grill.


7. Кое е нещото, което очакваш с най- голямо нетърпение през есента? Новите колекции по магазините като Zara, Mango, H&M, Bershka, Stradivarius! Много обичам да разглеждам есенните  и  зимните облекла. И разбира се да се сдобивам с нови!


Надявам се, че блогът ви е харесал! Благодаря за това предизвикателство на Мария - BeGlamorous! Аз предизвиквам всеки един от вас да сподели за своите любими неща през есента! 



Коментари

Популярни публикации от този блог

Къде да отседнете когато отидете до Седемте рилски езера?

Получих продукти от FOREVER? 😮💚✅

Отново в Созопол! ☀️