Любимите ми тоалети през есента! (Втора част)

Здравейте и добре дошли в моя блог! Днес реших да ви представя още една част от облеклото което нося през есента. Най-вече любимите ми якета! Нека да започваме: 
Номер 1 


Обожавам тази снимка, едва от вчера е, но се получи страхотно! 
Зеленото яке беше добро попадение, съвсем случайно попаднах на него, без да разглеждам предварително сайтове или да си набелязвам определени неща! Този път се сдобих с него съвсем случайно. 
Якето е от Zara. 


Номер 2

A carpet full of magic!🍂🍁😍


Днес ми се качваха доста по-различни снимки в блога, по-скоро необичайни! 
Това също е едно от любимите ми якета. Якето е закупено от Bershka. 


Номер 3 


Още една типична за мен комбинация - черно с бордо! J’adore...❣️ 
Якето е закупено от Terranova;
Чантата от Bershka;
Дънките от H&M.


Номер 4 




Една от затвърдилите се модни тенденции през последните години е коженият елек. Те са изключително актуални и този сезон. С тази визия можете да изглеждате едновременно елегантно и семпло. 
Аз закупих моя от Bershka. 
А чантата е закупена от магазин Venezia




Коментари

Популярни публикации от този блог

Къде да отседнете когато отидете до Седемте рилски езера?

Получих продукти от FOREVER? 😮💚✅

Отново в Созопол! ☀️