Топ 5 неща, които правя през есента!

 Есента, това е един от най-романтичните и красиви сезони! Доста хора свързват есента все с негативни емоции – с лошото време, с края на летните забавления...Но точно сега е моментът да се усмихнете и да се полюбувате на падащите листа в парка, на красивата природа и на нещата които можете да направите през този сезон! Сега съм тук, за да ви споделя за моите любими неща, които правя и вече съм направила през есента! 


Нека да започваме: 
  1. Топлите тонове грим! Наскоро се сдобих с още един комплект сенки от сайта: kupisivsichko. Не съм разочарована, дори съм доволна от цветовете. Мисля малко по-късно да си закупя тези на  lollipopcosmetics и да споделя мнението си с вас! 
  1. Ако сте на училище се възползвайте от предстоящите ваканции или ако се на работа си вземете отпуск, за да се насладите на този сезон, отидете на екскурзия извън страната! Защо не? Можете да отидете където пожелаете, аз бях в Прага! Според мен това е една страхотна дестинация! 

Съвсем скоро ще направя блог за тази прекрасна екскурзия! 

  1. Винаги е време за нещо сладко или топла напитка! Обичам да пия чай, лате или горещ шоколад през почивните дни и да си похапвам нещо сладко, докато гледам филм у дома или съм в някоя уютна сладкарница с приятна компания.
  1. Отново стигнахме до една от любимите ми теми - маникюра! Най-любимите ми цветове за маникюр през този сезон това са бурдо с котешко око, френски маникюр или сребърна пудра в комбинация с мрамор! 
  1. Мързеливите недели, прекарани вкъщи, сгушена в мекичко одеало, докато ям пуканки и гледам любимите си филми и сериали! А понякога гледам през прозореца с чаша топло лате и се размечтавам! 

Това беше от мен за сега! Надявам се, че блогът ви е харесал! Не забравяйте, че качвам нов блог всяка неделя! Доскоро! ❤️

Коментари

Популярни публикации от този блог

Къде да отседнете когато отидете до Седемте рилски езера?

Получих продукти от FOREVER? 😮💚✅

Отново в Созопол! ☀️