Любими продукти - Maybelline!


Лятото си замина точно толкова бързо, колкото и дойде! Имах много планове за блога; исках да бъда по-активна, да споделям повече с вас... но не винаги нещата се случват по план. Вече съм тук и искам да ви покажа моите любими продукти на - Maybelline, надявам се, че ще ви харесат! 


Нека не се унасям и не говоря повече за лятото, а направо започна...И така моят любим продукт е:

 - Озаряващ комплект FaceStudio Master Blush Color & Highlight Kit - 20,90лв 


Този комплект съдържа прекрасна колекция от ружове и хайлайтъри, за да подчертае чертите на лицето ви. В повечето случаи аз използвам само хайлайтъра, но съм много доволна! Палитрата изглежда невероятно - обожавам я! 


Всеки нюанс може да се използва отделно или да се комбинира по ваш вкус! 💕
За да разграничим продуктите ви изпращам една нежна и привлекателна морска вълна...нека да видим какво ни чака отвъд нея! 


Продължавам със сенките, които всяко едно момиче трябва да притежава (ако обича да се гримира)! Тези сенки бяха едни от най-популярните не само в България! Когато моите приятелки/ познати бяха гримирани аз винаги бях любопитна и ги питах какви секни използват 90% от тях ми отговаряха - Maybelline The Nudes! И такаа..на мен ми стана интересно и си ги закупих! Много ми допаднаха, мисля да пробвам и другите серии на Maybelline! 


-Maybelline The Nudes Eyeshadow Palette - 20,99лв 


Палитрата съдържа 12 нюанса, създадена за безкрайни погледи в смело бежово, златист пясъчен цвят, дръзък бронз и невероятно сиво-кафеникаво!💕 
Това беше от мен за сега, надявам се, че ви е било интересно! Очаквайте нов блог другата неделя! Все още не знам на каква тема, ако имате идеи ми пишете! Доскоро!




Коментари

Популярни публикации от този блог

Къде да отседнете когато отидете до Седемте рилски езера?

Получих продукти от FOREVER? 😮💚✅

Отново в Созопол! ☀️