Любимите ми тоалети през есента .

Настъпи и есента, магичен сезон, който ни разкрива света по нов начин, води със себе си дъжда, пъстроцветния листопад, дългите нощи и сладкия мирис на печена тиква. Есента ни кара да мечтаем и да творим, тази есен мисля да направя точно това - да не спирам да творя! 
Днес реших да ви споделя една малка част от облеклото което нося през есента. Нека да започваме:


Номер 1

  1. Бомбър - H&M
  2. Тениска - H&M
  3. Дънки - Zara
  4. Сандали - Paolo Botticelli


Номер 2 


Продължавам с любимата ми спортна комбинация: 

  1. Яке - Terranova
  2. Клин - Adidas
  3. Суитчърт - Adidas
  4. Обувки: - Adidas 
  5. Чанта -  Bershka

Номер 3


Любимият ми тоалет и любимата ми комбинация за този сезон, винаги свързвам есента с по-тъмни нюанси за дрехи.


  1. Сако/ Яке - Zara
  2. Блуза - Gucci 
  3. Дънки - Tally Weijl 
  4. Обувки - Mat Star 
  5. Чанта - Bershka

Номер 4 

  1. Блуза - Gucci
  2. Чанта - Bershka
  3. Дънки - Tally Weijl 
  4. Яке - Lc Waikiki
  5. Обувки - Mat Star

Това беше от мен за сега! Надявам се, че блогът ви е харесал! Не забравяйте, че качвам нов блог всяка неделя! Доскоро! ❤️







Коментари

Популярни публикации от този блог

Къде да отседнете когато отидете до Седемте рилски езера?

Получих продукти от FOREVER? 😮💚✅

Отново в Созопол! ☀️