Топ 5 неща, които правя през лятото! 💙

Здравейте и добре дошли в моя блог! Знам, че сме в разгара на есента, но не съм готова със снимките и не съм сигурна какво точно ще представлява, но ви обещавам, че ще е много интересно! Поспрях с екскурзиите, защото имам много идеи свързани с модни тенденции, любими продукти и тн...Но скоро ще ви разкажа за любимата ми екскурзия! 
А сега съм тук, за да ви споделя за моите любими неща, които правя и вече съм направила през лятото! 


И такаа нека да започваме! 
1. Отидете на екскурзия наблизо. Където и да е, важното е да се чувствате добре, да бъдете щастливи и позитивно настроени! 


Например аз ходих до Златоград! Беше лека, приятна и забавна екскурзия! Насладих се на красивите старовременни къщи и свежия въздух! 

  1. Отидете на басейн с приятели! Забавлявайте се, отдайте се на лятото и прекрасните емоции споделени с ваши близки! 

Аз винаги имам нужда от нещо такова.  С нетърпение очаквах тази ваканция, за да посветя на себе си оставащите дни от лятото! 

  1. Едно от любимите ми неща - това е да ходя на маникюр! Ако обичате да се глезите по този начин и ви харесва, защо не? За лятото обичам да си правя по-нежни и светли тонове. Най- вече в розово, синьо, бяло. 

А ако ме питате дали ноктите са мои..Да, най-накрая пораснаха и всички са си мои! 


  1. Отидете на море! Ще ви бъде изключително приятно и освобождаващо. Това е едно от моите задължителни неща през лятото! Обожавам да ходя на море! Да си похапвам, да плувам и да се разхождам вечер заобиколена от красиви и интересни магазинчета. Или да се разхождам по плажа - сутрин и вечер. 

  Освободете се от негативните хора и животът ви ще бъде много по-добър!

  1. Ако сте като мен и обичате да качвате снимки в социалните мрежи - направете го! Аз обожавам да се снимам, обравотвам и качвам снимки! Освен това обърнете внимамие и на дизайна на телефона ви - your wallpaper. Сложете си някакъв тапет свързан с лятото, вдъхновяващ цитат или ваша снимка направена през този сезон! Можете да ме последвате в инстаграм: veselina_georgievaa.

Това беше от мен за сега! Надявам се, че блогът ви е харесал! Не забравяйте, че качвам нов блог всяка неделя! Доскоро! ❤️





Коментари

Популярни публикации от този блог

Къде да отседнете когато отидете до Седемте рилски езера?

Получих продукти от FOREVER? 😮💚✅

Отново в Созопол! ☀️