Добавям щипка вълшебство от Франция!

Здравейте и добре дошли в моя блог! От италианската кухня се пренасяме към френската! Днес ще ви запозная с характерни френски ястия, които съм опитвала във Франция и ми допадат! 
Добро утро и добре дошли в Ница/ Bonjour et bienvenue à Nice!


Кафенетата във Франция са с малки кокетни маси и столове, които са обърнати към тротоара. Клиентите, които пият сутрешното си кафе там обичат да обсъждат, минаващите покрай тях хора! 


На където и да се обърнете виждате от красивите и вкусни френски макарони! На всяка голяма улица можете да ги намерите. Както в Италия ви се иска да опитате от различните видове сладолед, така и във Франция ви изкушават различните видове макарони. 


Закуска/ Petit Déjeuner!  
Типичната френска закуска предполагам знаете каква е - чаша портокалов сок/ кафе и кроасан с масло! Обожавам тази комбинация за закуска! 



Обяд/ Déjeuner
За съжаление когато бяхме във Франция не си поръчах нищо автентично и не мога да ви препоръчам нещо типично! Бях си поръчала пица 
Маргарита (идея си нямам за кой път)! Знам, че не е фреснко ястие, но не мога без тази пица! До колкото знам Рататуй е доста известен френски деликатес (другия път ще го пробвам и ще ви разкажа)!  Запозната съм със съставките и не съм любител на тиквички или патладжан, но пък ми е интересно! 


Също така заложих на десерта - крем карамел/ crème caramel! Десертът не беше много впечатляващ, но пък ми допадна като вкус и визия! 

Вечеря/ Dîner
За вечеря е достатъчно чаша вино и малко маслинки! Също така можете да опитате от различните видове френски сирена!



Това беше от мен за дългата екскурзия до Венеция - Ница - Монако - Кан - Монте Карло и Флоренция. Реших да включа забележителности и две големи популярни кухни! Завършвам с една моя снимка като малка! Надявам се, че блогът ви е 
харесал! Искам да ви съобщя, че ми предстои пътуване и има вероятност следващият блог да бъде качен малко по-късно! Доскоро!

Коментари

Популярни публикации от този блог

Къде да отседнете когато отидете до Седемте рилски езера?

Получих продукти от FOREVER? 😮💚✅

Отново в Созопол! ☀️