Романтика, чудеса и приключения!

Здравейте и добре дошли в моя блог! Понеже времето е малко лошо нямам много настроение, но за един блог винаги остава доза забавление и разбира се писането е с голямо удоволствие и желание! Винаги когато пиша блогове съм позитивно настроена, надявам се и вие когато ги четете да сте по същия начин! Малко се отплеснах от темата, но тъй като времето е лошо си мечтая пак за онези слънчеви дни, сякаш беше вчера когато се возех на гондола във Венеция, когато се разкарвах по плажа на Ница, бях в градините на Монако, имах шанса да опитам сладолед в Кан, да снимам всички огромни казина в Монте Карло, да видя ,,Прасчо" във Флоренция и така до безброй!



Ескурзията за която ще ви разкажа днес е моята втора екскурзия извън България! Тя беше по маршрут Венеция - Ница - Кан - Монако - Монте Карло и Флоренция! Тази екскурзя бе когато бях на 8, но тази година отново имах удоволствието да се докосна до Италия и затова снимките, които ще ви покажа може да бъдат и от тазгодишната ми екскурзия! И сега започвам! Венеция! Първия път когато видях Венеция бях на седмото небе и нямах търпение да видя колкото се може повече забележителности, да направя колкото се може повече снимки, да си купя много сувенири без значение какви, да се кача на гондола...

На 100% ви препоръчвам този маршрут! Имате възможността да опитате типична италианска кухня! Освен това Венеция е един от най-романтичните градове на земята. Романтиката на този уникален и завладяващ кът от Европа е в огромни дози.




Ами сега какво следва? Ница, може би?! Понякога си мисля, че това е моят град! Най-вече заради Париж и Ница избрах да уча френски! Какво бих могла да ви разкажа за Ница? Мога да я опиша с няколко думи: море, пясък, лазурен бряг, сгради за които дори не съм си помисляла, че ще видя, скъпи и луксозни хотели, магазини! Какво по-хубаво от това? Тази екскурзия определено си заслужава! Бих посетила Ница повече от веднъж!




Продължавам с Кан! Какво бих могла да кажа за този френски град?! Кан е изключително луксозно място, класа, скъпи дрехи, луксозни магазини, хотели и ресторанти. Може би си задавате въпроса: Защо Кан е толкова скъп и луксозен град? Там се организира един от най – старите и престижни фестивали, а именно филмовия фестивал Кан. Той се провежда ежегодно, обикновено през май месец! Там, имах удоволствието да видя червения килим и да докосна отливки от ръцете на световно известни актьори!


С какво да продължа сега?! Монте Карло отново е известен с казина, лукс и забавление! Нямам много спомени за този град, но за сметка на това не мога да кажа същото за Монако! Когато бях в Монако всяка къща, всеки блок имаше басейн на покрива!



Но кралският дворец беше много по-впечатляващ! Вътре беше много красиво, когато си там се чувстваш специален, настроението ти е прекрасно, изпълнен си с радост и много емоции! На мен лично ми допаднаха изключително градините на двореца!




Нека продължим с последната дестинация, която е този път в Италия! Аз съм ходила два пъти във Флоренция! Нека ви разкажа нещо забавно и различно! И сега най-интересното – легендата за „Прасчо“, роден в миналото, но никой не знае кога и защо. Всички знаят обаче, че това ще донесе благополучие. За късмет трябва да се потърка зурличката на глигана, но само това не е достатъчно. Пълната процедура за получаване на добра поличба и завръщане във Флоренция е да се постави монета в устата и ако монетата падне в решетката, където пада водата – това ще донесе късмет и завръщане в града! А сега тази година отново монетата ми влезе в решетката! Дали ще се завърна за трети път във Флоренция, остава мистерия, която задължително ще споделя с вас!




Ще има продължение на този блог, но ще е доста различно и интересно! Това беше от мен за сега! Не забравяйте, че качвам нов блог всяка сряда и неделя! Доскоро! 💖

Коментари

Популярни публикации от този блог

Къде да отседнете когато отидете до Седемте рилски езера?

Получих продукти от FOREVER? 😮💚✅

Отново в Созопол! ☀️